Rosalie gaat naar Kaapstad! - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Rosalie Cardon - WaarBenJij.nu Rosalie gaat naar Kaapstad! - Reisverslag uit Gandia, Spanje van Rosalie Cardon - WaarBenJij.nu

Rosalie gaat naar Kaapstad!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

24 Januari 2010 | Spanje, Gandia

Hey,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat heb gepost! Morgen(maandag) ga ik weer naar huis, na een periode van 5 maanden in Spanje gezeten te hebben!
Zo als het er nu naar uitziet heb ik ook al m'n studiepunten gehaald hierzo.

13 februari zal ik vertrekken naar Kaapstad, Zuid-Afrika, t/m 31 juli! Ik ga daar werken in een hotel, Protea dolphin beach. Dit is een redelijk klein (4 sterren)hotel met 33 kamers op Bloubergbeach. Je hebt hier uitzicht op de beroemde tafelberg en het strand is erg populair vanwege de watersporten.
Ik begin 22 februari met mn stage en zal meelopen op de verschillende afdelingen, waaronder marketing, administratie,receptie,reserveringen en horeca!
Wat erg leuk is dat ik ook het WK zal meemaken, deze vindt plaats in juni. Het zal een drukke tijd worden want het hele hotel is dan helemaal volgeboekt!
Maar voordat ik naar Afrika kan zijn er nog wat dingen die ik moet regelen, want daar heb ik me een beetje in vergist. Elke keer komen er dingen bij, dan moet je daar weer achteraan, en dan weer dat..

Ik ga ongeveer 3 km van mijn stageplek wonen in een huis met ongeveer 8/10 andere studenten. Het idee is om een fiets te kopen, want lopen is te ver en het openbaar vervoer is in Kaapstad niet altijd even veilig. Daar zal ik sowieso in het begin rekening mee moeten houden, je kunt daar niet zomaar over straat omdat er een reële kans is op beroving etc.

Maargoed, morgen weer lekker naar huis waar ik erg naar uit kijk, vrienden en familie weer zien, nog een paar prikken halen en dan ben ik klaar om te gaan!

Liefs, Rosalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Gandia

Rosalie

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 22425

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 30 November -0001

Reis

Landen bezocht: