Aankomst - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rosalie Cardon - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Rosalie Cardon - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

10 Februari 2011 | Costa Rica, San José

Buenas dias,

Gisteren ben ik eindelijk aangekomen in Costa Rica, was een erg lange en vermoeiende reis. Eerst naar Madrid, vervolgens naar Panama en eindbestemming San Jose.

Ik werd opgehaald door 4 collegas, en verblijf de eerste paar dagen thuis bij mijn begeleider Paul. Vanaf dit weekend zal ik dan naar eigen woonruimte gaan zoeken in San Pedro( de studentenwijk van San Jose).

De komende 4 maanden zal ik bij Internexo werken, en dit is een bedrijf wat voornamelijk websites maakt voor andere bedrijven, maar ook bijv marketingadvies wat ze geven. Ik ga een klanttevredenheidsonderzoek doen, en hoe Internexo de klanttevredenheid kan optimaliseren.
De voertaal is in Costa Rica spaans, wat soms erg lastig is maar kan me toch al best goed redden!

Vandaag heb ik kennisgemaakt met de rest van mn collegas, zijn allemaal erg aardig!

Liefs, Rosalie

  • 10 Februari 2011 - 17:23

    Charlotte:

    Succes met zoeken naar woonruimte, en heel veel plezier de komende tijd!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Rosalie

Actief sinds 20 Juli 2009
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 22393

Voorgaande reizen:

23 Juni 2016 - 30 November -0001

Reis

Landen bezocht: